Mijn ZVH

Mijn ZVH is ons online klantportaal. Via Mijn ZVH regelt u makkelijk en snel zelf uw woonzaken. Waar en wanneer u wilt, vanaf uw computer of mobiel. Bijvoorbeeld een reparatieverzoek indienen, uw geldzaken regelen, uw gegevens wijzigen en uw post van ZVH lezen. 

Heeft u zich al geregistreerd? Dan kunt u hieronder inloggen met de door u gekozen gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord.

Heeft u nog geen Mijn ZVH maar wel uw verificatiecode en klantnummer ontvangen? U kunt zich via de knop hieronder meteen registreren. Wij zorgen er dan voor dat u snel kunt inloggen.

Veelgestelde vragen "Mijn ZVH"

  • Het registreren lukt niet met het toegestuurde klantnummer en verificatiecode

    Controleer eerst of u bij de registratie pagina bent en niet op de inlogpagina. Het klantnummer bestaat uit een hoofdletter K, daarna een aantal nullen (geen letter O) en andere cijfers. De verificatiecode bestaat uit hoofdletters en kleine letters.

  • Ik heb de gegevens ingevuld, maar krijg de mededeling “Het is niet gelukt de door u ingevulde gegevens succesvol te verifiëren. Controleer of u het juiste klantnummer en verificatiecode heeft ingevuld”

    Controleer eerst zelf nogmaals de gegevens. Houdt daarbij rekening dat het klantnummer uit nullen bestaat en niet uit de letters "o". De verificatiecode bestaat uit hoofdletters, kleine letters en cijfers.

    Lukt het dan nog niet, neemt u dan contact met ons op. Wij stellen u enkele vragen om uw identiteit vast te stellen. Vervolgens ontvangt u de juiste gegevens per brief.

  • Ik heb na registratie geen e-mail ontvangen met de bevestiging van mijn account.

    Controleer of de e-mail in uw spam box zit en voeg ZVH toe aan veilige afzenders. Wij kunnen de bevestiging niet opnieuw sturen, deze wordt alleen naar het ingevoerde e-mailadres gestuurd. 

  • Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd.

    Het wachtwoord moet minimaal 8 tekens lang zijn en minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 speciaal teken bevatten.

  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer.

    Wij weten uw wachtwoord niet. U kunt u wachtwoord opvragen via de link “Wachtwoord vergeten”. Er wordt dan een bericht gestuurd naar het e-mailadres waarmee u heeft geregistreerd en waarmee u inlogt. U kunt dan uw wachtwoord opnieuw aanmaken.

  • Bij het inloggen wordt aangegeven dat mijn gebruikersnaam niet klopt

    Als u niet meer uw juiste gebruikersnaam weet, kunt u het e-mailadres invullen da u heeft gebruikt bij de registratie

  • Ik heb een bewindvoerder en heb geen inlog ontvangen

    Dan is de informatie over Mijn ZVH waarschijnlijk naar uw bewindvoerder gestuurd. Neem contact met uw bewindvoerder.

  • Ik heb geen computer zijn er andere manieren om in te loggen op Mijn ZVH.

    U kunt ook inloggen via uw mobiele telefoon of tablet. Ook kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van een computer bij de bibliotheek. Wij helpen u ook graag bij onze balie.

  • Ik heb geen brief over Mijn ZVH ontvangen

    ZVH nodigt gefaseerd huurders uit om hun account te activeren. Het kan zijn dat u de brief nog moet ontvangen.  Hebben uw buren wel al een brief gekregen? Dan is er iets mis gegaan en kunt u contact opnemen met ZVH via nummer: (075) 68 11 711.

  • Ik heb de tweede brief met de verficatiecode niet ontvangen.

    Neemt u contact op met ZVH via nummer: (075) 68 11 711. Onze medewerkers sturen u de verificatiecode per brief. U kunt deze ook op kantoor van ZVH ophalen met uw legitimatie.

  • Ik woon in bij mijn familie en wil ook een account.

    Dit is niet mogelijk, alleen de hoofdhuurder ontvangt een account.