Een reparatie, overlast of bezwaar kunt u als volgt melden:
Is er iets kapot in uw woning en wilt u dat laten repareren? Ga dan naar Reparatie melden.
Heeft u een klacht over uw omgeving of uw buren en lukt het niet om dit zelf op te lossen? Ga dan naar Overlast melden.
Bent u het niet eens met de hoogte van uw huur en wilt u bezwaar maken? Ga dan naar Huurprijs aanpassen.
Heeft u een klacht over onze dienstverlening, meld dit dan hieronder.
Uw klacht of compliment melden
Geef uw klacht door dan zoeken we samen naar een oplossing.
Hoe behandelen wij uw klacht?
U krijgt zo snel mogelijk een reactie op uw ingediende klacht. Binnen 5 werkdagen nemen wij contact met op. Vaak kan het dan meteen opgelost worden. Als blijkt dat de klacht niet meteen afgehandeld kan worden, dan wordt er samen met u een andere termijn afgesproken.
Niet tevreden of niet eens met de reactie van ZVH op uw klacht?
Hier kunt u naar toe voor advies:
Interne klachtencommissie: Als u het niet eens bent met het besluit op uw eerder ingediende klacht dan wordt de klacht opgepakt door onze interne klachtencommissie. Meer informatie vindt u op de pagina: De interne klachtencommissie en de geschillencommissie.
Huurcommissie of kantonrechter: Informatie over wanneer u terecht kunt bij de Huurcommissie en de kantonrechter vindt u op de website: Wanneer kan ik terecht bij de Huurcommissie en wanneer kan ik naar de kantonrechter? | Rijksoverheid.nl
Gemeente: Elke gemeente heeft een meldpunt voor klachten over verhuurders of verhuurbemiddelaars. Iedere huurder kan daar terecht. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met gemeente Zaanstad via telefoonnummer (075) 681 69 69.