Een reparatie, overlast of bezwaar kunt u als volgt melden:

  • Is er iets kapot in uw woning en wilt u dat laten repareren? Ga dan naar Reparatie melden.

  • Heeft u een klacht over uw omgeving of uw buren en lukt het niet om dit zelf op te lossen? Ga dan naar Overlast melden.

  • Bent u het niet eens met de hoogte van uw huur en wilt u bezwaar maken? Ga dan naar Huurprijs aanpassen.

Heeft u een klacht over onze dienstverlening, meld dit dan hieronder.

Uw klacht of compliment melden

Geef uw klacht door dan zoeken we samen naar een oplossing.

Nu melden

Hoe behandelen wij uw klacht?

U krijgt zo snel mogelijk een reactie op uw ingediende klacht. Binnen 5 werkdagen nemen wij contact met op. Vaak kan het dan meteen opgelost worden. Als blijkt dat de klacht niet meteen afgehandeld kan worden, dan wordt er samen met u een andere termijn afgesproken.

Niet tevreden of niet eens met de reactie van ZVH op uw klacht?

Hier kunt u naar toe voor advies: