Sleutelbestellingen

Voor het bestellen en ophalen van een sleutel, kon u altijd op ons kantoor terecht. Maar het kantoor is al een tijd gesloten en we weten nog niet wanneer we weer open kunnen. Aan ons de schone taak om op zoek te gaan naar een nieuwe manier om onze bewoners van sleutels te voorzien.

De afgelopen maanden hebben we verschillende manieren geprobeerd, tot we kwamen tot een mooie oplossing. Als u een sleutel wilt bestellen, gaat dat nu als volgt;

Een sleutelbestelling geeft u door aan de afdeling Reparatie. Dit kan via de telefoon, e-mail, website of Mijn ZVH. U wordt geïnformeerd over de kosten van de sleutel en over de levertijd. Vervolgens krijgt u per post een factuur opgestuurd. Zodra de rekening is betaald, zorgen wij ervoor dat de sleutel persoonlijk in uw brievenbus wordt gedaan door één van onze medewerkers. Dit doen we binnen twee weken na betaling en/of binnenkomst van de sleutel.

Voor het online bestelformulier, kunt u hier terecht.

sleutelformulier.jpg