Onderzoek naar klanttevredenheid huurders ZVH

Geplaatst op 25-04-2016 Nieuws

Vanaf mei laat ZVH de klantbeleving van haar huurders onderzoeken door USP Marketing Consultancy. De metingen maken inzichtelijk hoe huurders de dienstverlening ervaren en waar de aandachtspunten liggen.

Maandelijks worden vragenlijsten uitgestuurd naar huurders die recent een woning van ZVH hebben betrokken, naar huurders bij wie een reparatieverzoek is afgehandeld en naar (oud)huurders die een woning van ZVH hebben verlaten. Gevraagd wordt hoe ze het proces hebben ervaren en wat de verbeterpunten zijn. De vragenlijsten kunnen online worden ingevuld of worden telefonisch doorgenomen.

ZVH wil leren van de signalen van de huurders en wil weten wat volgens de huurders de belangrijkste aandachtspunten zijn om zo haar dienstverlening te verbeteren.

USP Marketing Consultancy is een marktonderzoek- en adviesbureau die voor veel corporaties onderzoek uitvoert. De resultaten kunnen deels worden vergeleken met andere corporaties zodat het een beter inzicht geeft in de prestaties.

De resultaten worden gepubliceerd op de website.

Terug naar overzicht

U maakt gebruik van een oude versie van Internet Explorer. Daardoor zien sommige onderdelen van de website er niet juist uit. We adviseren u om via deze link gratis een nieuwe versie te downloaden.

Sluiten