Nieuws

Coronavirus en maatregelen van ZVH

Geplaatst op 13-03-2020

ZVH volgt de richtlijnen van het RIVM. We nemen maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Wij willen het besmettingsgevaar voor u en voor ons zoveel mogelijk beperken.

We zetten onze maatregelen op een rij.

Voorzorgsmaatregelen

  • Ons kantoor is voor bezoekers gesloten en medewerkers werken zoveel mogelijk thuis.
  • Bij het aannemen van reparatieverzoeken vragen wij of u (of uw huisgenoten) verkouden zijn, hoesten of koorts hebben. Is het antwoord ja? Dan plannen wij het reparatieverzoek over 2 weken in.
  • Voordat wij binnenkomen in uw woning vragen wij of u (of uw huisgenoten) klachten heeft. Is het antwoord ja? Dan gaat de afspraak niet door. We maken een nieuwe afspraak voor over minimaal 2 weken. 
  • Bij groepsbezichtigingen of opleveringen van een woning bellen of mailen wij u vooraf met de vraag of u klachten heeft. Als dat zo is dan maken wij een maatwerkafspraak met u. Dat kan zijn: verzetten van afspraak, iemand in uw plaats laten komen etc.
  • Ook bij andere afspraken in uw woning nemen wij van te voren contact met u op om te vragen of u klachten heeft.  Als dat het geval is, maken wij een nieuwe afspraak met u.
  • Heeft u een afspraak met ZVH en hoest- of griepverschijnselen? Neem dan contact met ons op. We verzetten dan in overleg met u de afspraak.  
  • Onze medewerkers schudden tijdelijk geen handen en houden afstand.

Contact met ZVH

Op ons klantportaal Mijn ZVH en deze website kunt u veel zaken online zelf regelen. Als u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen:

Wij vragen uw begrip

Wij hebben deze maatregelen genomen om onze dienstverlening zo goed mogelijk te kunnen continueren. De genoemde maatregelen brengen mogelijk wel beperkingen met zich mee. De wachttijden nemen misschien toe. Wij vragen daarvoor uw begrip.

Voor meer informatie over het coronavirus zie de website van het RIVM.

Terug naar overzicht
balie  met klant.jpg