Iets stuk in uw woning? 

U kunt online 24 uur per dag uw reparaties aan ons doorgeven. Kies hieronder wat voor u van toepassing is. Daarna verschijnt het antwoord of de oplossing voor uw probleem.

Geen warm water of verwarming?
Heeft u geen warm water of verwarming? En heeft u een geiser of CV-ketel in uw woning? Bel dan direct met de Gasservice op telefoonnummer (0299) 432 111. Heeft u een collectieve- of gemeenschappelijke installatie, meld het dan aan ZVH.

Verstoppingen
Is een afvoer in uw woning verstopt? Bel dan direct met de firma SOP op telefoonnummer (075) 615 88 66. Indien de verstopping komt door nalatigheid, vet of voorwerpen in de afvoer dan wordt het aan u in rekening gebracht.

Spoedeisend
Voor spoedeisende reparaties (lekkage aan gas- en/of waterleiding, storing aan elektrisch net, daklekkage, brand, glasbreuk) kunt u naar onze reparatielijn bellen op telefoonnummer (075) 68 11 711. Buiten openingstijden zijn wij telefonisch alleen bereikbaar voor echt spoedeisende reparaties.

Kosten indien niet aanwezig bij geplande afspraak
Indien u de gemaakte afspraak niet nakomt dan brengen wij u de standaard voorrijkosten van € 50,00 in rekening.

Vul hieronder uw reparatieverzoek in:

Reparatieverzoek indienen

 

 

 

U maakt gebruik van een oude versie van Internet Explorer. Daardoor zien sommige onderdelen van de website er niet juist uit. We adviseren u om via deze link gratis een nieuwe versie te downloaden.

Sluiten