Onderzoek tevredenheid

ZVH wil de overeenkomst die wij met u hebben goed uitvoeren. We willen weten hoe u onze dienstverlening ervaart en doen daarom onderzoek naar de tevredenheid onder onze huurders.

Zo krijgen wij inzicht in hoe u onze dienstverlening beleeft en wat de aandachtspunten zijn om zo onze dienstverlening te kunnen optimaliseren. Wij hebben het onderzoekbureau USP Marketing Consultancy gevraagd het onderzoek uit te voeren. Als u mee wilt doen aan het onderzoek, dan kunt u de online vragenlijst invullen die USP u toestuurt. U krijgt een vragenlijst als u onlangs uw huidige woning betrokken heeft, u uw woning gaat verlaten of als u onlangs een reparatieverzoek heeft ingediend. Ook kan het zijn dat wij een vragenlijst laten sturen als er onderhoudswerkzaamheden zijn uitgevoerd. Zoals liftonderhoud of vernieuwing van keuken en/of badkamer.

Wanneer u de vragenlijst niet op internet invult, is het mogelijk dat USP u belt om de vragenlijst telefonisch af te nemen (doordeweekse dagen tussen 9-21.15 uur). Het invullen van de vragenlijst zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen. U kunt natuurlijk ook aangeven dat u liever niet mee wilt doen aan het onderzoek. Alle antwoorden zullen anoniem verwerkt worden tenzij u dit anders aangeeft.

USP Marketing gebruikt uw gegevens om contact met u op te nemen.

Wij vragen u vriendelijk mee te werken aan het onderzoek. Het helpt ons om ons werk goed te doen en te blijven verbeteren. Indien u hier niet voor benaderd wilt worden, dan kunt u dit aan ZVH doorgeven.

Voor eventuele vragen m.b.t. het onderzoek kunt u contact opnemen met Jolanda Koster (infozvhnl of 075-68 11 711). Bij inlogproblemen kunt u mailen met USP Marketing Consultancy (deridderusp-mcnl).

Resultaten

Een samenvatting van de resultaten van de metingen in 2017 vindt u hier.

 

 

U maakt gebruik van een oude versie van Internet Explorer. Daardoor zien sommige onderdelen van de website er niet juist uit. We adviseren u om via deze link gratis een nieuwe versie te downloaden.

Sluiten