Aangepaste dienstverlening bij reparatieverzoeken

In verband met het coronavirus hebben wij een aangepaste dienstverlening.  Werkzaamheden voeren wij samen met onze aannemers uit onder bepaalde voorwaarden en volgens landelijke richtlijnen:

  • Bij het aannemen van reparatieverzoeken vragen wij of u (of uw huisgenoten) verkouden zijn, hoesten of koorts hebben. Heeft u klachten die op corona kunnen wijzen dan wordt er geen afspraak gemaakt. U kunt contact opnemen voor een nieuwe afspraak als al uw huisgenoten zijn hersteld.
  • Is er een afspraak met u ingepland en krijgt u (of een huisgenoot) klachten die op corona kunnen wijzen? Dan verzoeken wij u om de afspraak af te zeggen.
  • Ook voordat wij binnenkomen in uw woning vragen wij of u (of uw huisgenoten) klachten heeft. Is het antwoord ja? Dan gaat de afspraak niet door. U wordt verzocht om contact op te nemen als al uw huisgenoten zijn hersteld.
  • Wij nemen de geldende hygiëne-maatregelen in acht. Wij geven u geen hand.
  • Wij dragen een mondkapje en adviseren u dat ook te doen tijdens ons bezoek.
  • ​We houden 1,5 meter afstand en vragen u ook 1,5 meter afstand te houden. Tijdens de werkzaamheden vragen wij u om in een andere ruimte te verblijven dan waar de werkzaamheden plaatsvinden.
  • Bij kwetsbare bewoners voeren wij bij voorkeur alleen spoedreparaties uit.

Wilt u een reparatie melden? Dat kan 24 uur per dag via Mijn ZVH of u kunt ons bellen van maandag tot en met donderdag van 9-16.30 uur en vrijdag van 9-12.00 uur. 

reparatie1.jpg